Anunt.


Imi pare rau sa spun asta, dar blogul meu a fost sters… nu am nici cea mai mica idee din ce cauza… in fine… ideea e ca o sa continui ceea ce am inceput aici… o sa renasca din cenusa.

I’m really sorry to say this, but my blog was deleted… I don’t know why is happening this…anyway… I’ll try to continue my work here, my blog will reborn from ashes.

Pe curand.

10 gânduri despre „Anunt.

  1. Mie nu mi s-a mai permis sa-l utilizez pe cel de pe blogspot, fiind ulterior sters, deci, n-au decat sa stearga, ca de scris tot scriem.
    Renastere placuta, stimabile!

    Numai zambet, numai bine.

  2. Nu a fost o problema cu site-ul… Plus ca am contactat suportul si mi-au raspuns, m-au ajutat cat au putut… au gasit cateva fragmente salvate in cache pe google… dar ce rost mai are… o sa vad ce fac. In fine, poate ca asa a fost sa fie…

    Pe curand.

  3. ceea ce conteaza cu adevarat, nu se pierde si cred ca cei care ti-am citit articolele, nu le uitam asa usor chiar daca ele nu mai apar in locul acesta :) si fii atent, ca inspiratia apare cand te astepti mai putin! deci ce sa iti urez? energie si inspiratie :)

Lasă un răspuns

